AJ - informace k výuce
Aktuality – 1.C
Dobrý den, posílám informace k výuce Aj po dobu mé nepřítomnosti (4.1. a 11.1.):
Pondělí 4. 1. 2021: opakovat číslovky: počítat společně 1-10 a 10-1, česky 5 – řeknou five, lze i psát číslice a děti odpovídají anglicky nebo zkusit piškvorky (mřížka 3x3 – první má křížky a druhý kolečka – střídavě označují čísla 1-9, vítěz má 3 znaky v řadě)
- učebnice (Happy House 1, žlutá, barevná) str. 19 – prohlédnout obrázek a povídat si o něm (What number is Spike? – one / What number is Ruby? – two / Where is number 7? / What are they doing? – děti odpovídají česky – „conga“ je jihoamerický tanec afrického původu) – přehrát písničku (track 25 na CD1) – přehrát i vícekrát, doma zpívat mohou.
- PS (Happy House 1, žlutý, černobílý) str. 61 – vystřihnou si hru, kterou mohou hrát i doma – nejdříve prosím znovu zopakovat čísla 1-10 (ukazovat i na přeskáčku, děti říkají a zároveň ukazují prstem), pak ukázat na obrázky a zeptat se: How many (books)? – seven - budou mít 20 kartiček (v závěru hodiny si je uklidí do desek s kartičkami, nesmí poztrácet!, doma všechny kartičky vybarví a podepíší - DÚ) – mohou skládat dvojice, hrát pexeso (dvě skupiny kartiček), řadit do sloupců…
- PS str. 15 – spojit barevně čísla a obrázky + vybarvit
- vybarvovat v PS jakýkoliv obrázek ze str. 2-15, který vybarvený nemají.
Pondělí 11. 1. 2021: ve dvojicích mohou hrát pexeso z minulé hodiny (dvě skupiny kartiček, střídavě otáčí jednu kartičku z každé skupiny – pokud najde dvojici, otáčí ještě jednou, vyhrává ten, kdo má víc dvojic)
- učebnice (Happy House 1, žlutá, barevná) str. 20-21, úvod do 3. lekce – prohlédnout obrázek a povídat si o něm (koho vidí? - děti Jack, Polly a Daisy, kocour Otto, myšky Ruby, Spike a Rodney; kde jsou? - v herně; co dělají? - ukazujte si hračky, děti mohou říct, jestli mají stejné hračky nebo s čím si hrají doma ony + najděte 6 nových slovíček: a doll – panenka, a train – vláček, a car – autíčko, a plane – letadlo, a guitar – kytara, a drum – bubínek) – přehrát Track 27 z CD1, opakujte a ukazujte si hračky v učebnici (klidně třikrát za sebou) a pak říkat na přeskáčku, aby děti ukazovaly v učebnici správné hračky (několikrát dokola) – přehrát Track 28 a opět ukazovat, o které hračce děti na nahrávce právě mluví – Track 29 je nová písnička The Toy song (pustit, klidně vícekrát a nebo znovu na konci hodiny; Track 30 je karaoke verze, jen hudba, můžete zkusit zpívat)
- PS (Happy House 1, žlutý, černobílý) str. 18 – ukázat na hračky nahoře v rámečku a ptát se na jednotlivé obrázky What´s this? – opakování nové slovní zásoby + ukázat velké obrázky 1-6, dokreslí, co chybí (panence obličej, bubínku paličky,…) – během práce kontrolovat, že malují správně a případně se ještě ptát jednotlivců: What´s this? / Show me (a car). apod.
- PS (Happy House 1, žlutý, černobílý) str. 17 – nalepí správné nálepky (sloupec Unit 2) do jednotlivých rámečků, obrázky vybarví (mohou celé udělat za DÚ) + pokud nemají hotovou str. 16 (myšáka Rodneyho hledají v barevné učebnici a do rámečků nakreslí, co ukazuje – pravítko str. 12, zelená tužka str. 16, kniha str. 18) + mohou dodělat PS str. 18, pokud nestihli - DÚ
S ohledem na aktuální zdravotní situaci, musím odložit také začátek kroužku Aj - o novém termínu Vás budu včas informovat. Děkuji za pochopení!
Děkuji za spolupráci a snad brzy naviděnou!
E. L.